Гарантія

Інтернет-магазин adamex.in.ua є офіційним дистриб’ютором брендів Adamex, Bebe-mobile, Quatro в Україні. Всі товари офіційно завезені на територію України і сертифіковані. Сертифікати якості надаються нами за Вашою вимогою.

При отриманні замовлення переконайтеся в повній комплектації товару, відсутності видимих дефектів і пошкоджень. Претензії по зовнішньому вигляду товару приймаються до виходу зі складу транспортної компанії. Комплектність товару визначається за описом виробу або по керівництву його експлуатації.

В процесі оформлення замовлення уточнюйте принципові для Вас властивості і характеристики товару, оскільки виробник залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики продукції і т. п. Зверніть також увагу, що колір товару на зображенні залежить від налаштувань і передачі кольору Вашого монітора і може в реальності трохи відрізнятися.

Термін гарантії Ви можете побачити нижче і завжди дану інформацію можете уточнити у менеджера.

 

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ВИРОБУ

Закон України «Про захист прав споживачів» № 1791-VIII від 20.12.2016 стаття 1. п.5 говорить: Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Ми надаємо офіційну гарантію від виробника тільки на товар, який був придбаний на нашому сайті adamex.in.ua. Якщо протягом гарантійного терміну щось зламається або буде виявлено дефект товару, то ми відремонтуємо, замінимо, поміняємо Вам все безкоштовно (доставка товару до нас на склад, ремонт і відправка клієнту назад – безкоштовна). Доставка до відділення Нової пошти у Вашому місті.

Також у нас проводитися післягарантійне обслуговування. Якщо по закінченні терміну гарантії на товар щось зламається або буде виявлено дефект товару, то ми зможемо відремонтувати, замінити або поміняти. Після закінчення гарантійного терміну доставка, весь ремонт або заміна комплектуючих проводиться – за рахунок покупця.

Гарантійний термін на товар вважається з наступного дня після отримання товару на відділенні Нової Пошти (доказом цього служить ТТН транспортної компанії і гарантійний талон виробника, якщо він передбачений для даного вироби, які клієнт зберігає протягом усього гарантійного терміну). Якщо товар був доставлений по місту Одеса або Вінниця то з наступного дня, після отримання товару від кур’єра.

 

Гарантійний термін вироби:

Коляски для новонароджених (2в1 або 3в1) – 6 місяців.
Візок – 3 місяців.
Автокрісла – 12 місяців.

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” № +1791-VIII від 20.12.2016 існують дві причини, за якими Ви можете повернути куплений у нас товар:

Товар не має недоліків, просто він Вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірам (відправка і всі транспортні витрати пов’язані з повернення товару лягають на покупця (споживача)).
Товар не справний або має видимий дефект з вини виробника купленого Вами (відправка і всі транспортні витрати пов’язані з повернення лягають на продавця (виконавця)).
В обох випадках можлива заміна товару на аналогічний протягом 14 днів з дня набуття, не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, потертостей, відколів і т.п .;
  • товар зберіг свій товарний вигляд і споживчі властивості;
  • збережені документи, що підтверджують покупку, товарно-транспортна накладна та гарантійний талон (якщо був);
  • збережені заводське маркування, фабричні ярлики, пломби;
  • товар повністю укомплектований і не пошкоджена упаковка.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості і компенсації транспортних витрат;
  • отримати назад кошти в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж, за вирахуванням транспортних витрат.

Щоб уникнути подібних ситуацій, настійно рекомендуємо Вам ознайомитися з правилами роботи магазину і завчасно з’ясовувати всі Ваші питання у наших менеджерів.

Для обміну або повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар в повній комплектації (в тому числі упаковку – коробку);
  • товарно-транспортна накладна та гарантійний талон виробника (якщо був);
  • якщо Ви купували товар і розплачувалися переказом коштів на розрахунковий рахунок компанії, в такому випадку Вам потрібно мати квитанцію про переказ коштів.

 

Гарантійні зобов’язання також НЕ поширюються на наступні несправності:

  • природний знос товару або вичерпання ресурсу служби;
  • на знос (проколювання) гуми на колесах;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням, в екстремальних умовах (стрибки, падіння і т.п.), під час спортивних змагань, для здачі в прокат або з порушенням правил експлуатації;
  • технічне обслуговування та ремонт здійснювався не фахівцями сервісних станцій офіційних дилерів;
  • установка на техніку компонентів і додаткового обладнання, не схваленого виробником, а також неоригінальних запасних частин, які могли привести до несправностей;
  • знебарвлення, схильність до корозії або погіршення зовнішнього вигляду, зниження якості компонентів внаслідок природного зносу і атмосферного впливу;
  • модифікація техніки або її компонентів, порушення регулювань, передбачених інструкцією;
  • недбале зберігання та/або недбала транспортування товару замовником або третіми особами;
  • розрив швів, тканин;