Інтернет-магазин adamex.in.ua є офіційним дистриб'ютором брендів Adamex, Bebe-mobile, Quatro в Україні. Всі товари офіційно завезені на територію України і сертифіковані. Сертифікати якості надаються на вимогу.

При отриманні замовлення переконайтеся в повній комплектації товару, відсутності видимих ​​дефектів і пошкоджень. Претензії по зовнішньому вигляду товару приймаються до виходу зі складу транспортної компанії. Комплектність товару визначається за описом виробу або за інструкцією.

В процесі оформлення замовлення уточнюйте принципові для вас властивості і характеристики товару, оскільки виробник залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики продукції і т. П. Зверніть також увагу, що колір товару на зображенні залежить від налаштувань і передачі кольору монітора / екрану і може відрізнятися.

 

ГАРАНТІЯ

Інтернет-магазин надає офіційну гарантію від виробника тільки на товар, який був придбаний на сайті adamex.in.ua.  

Якщо протягом гарантійного терміну щось зламається або буде виявлено дефект товару, то ми відремонтуємо або замінимо все безкоштовно (доставка товару до нас на склад, ремонт і відправка клієнту назад - безкоштовна).

Також фірма надає послугу післягарантійного обслуговування. Якщо по закінченню терміну гарантії на товар щось зламається або буде виявлено дефект товару, то наш сервісний центр відремонтує виріб. Після закінчення гарантійного терміну доставка, весь ремонт або заміна комплектуючих проводиться - за рахунок покупця.

Гарантійний термін на товар вважається з наступного дня після отримання товару у відділенні Нової Пошти (доказом цього служить ТТН транспортної компанії і гарантійний талон виробника, якщо він передбачений для даного виробу, які клієнт зберігає протягом усього гарантійного терміну). Якщо товар був доставлений по місту Одеса або Вінниця то з наступного дня, після отримання товару від кур'єра.

 

Гарантійні терміни:

  • Візочки для новонароджених (2в1 або 3в1) – 6 місяців.
  • Прогулянкові візочки – 3 місяці.
  • Автокрісла – 12 місяців.

 

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" існують дві причини, за якими ви можете повернути куплений товар:

  1. Товар не має недоліків, просто не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірам (відправка і всі транспортні витрати пов'язані з повернення товару лягають на покупця).
  2. Товар не справний або має видимий дефект з вини виробника (відправка і всі транспортні витрати пов'язані з повернення лягають на продавця).

В обох випадках можлива заміна товару на аналогічний протягом 14 днів з дня отримання, не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, потертостей, відколів і т.п .;
  • товар зберіг свій товарний вигляд і споживчі властивості;
  • збережені документи, що підтверджують покупку, товарно-транспортна накладна та гарантійний талон (якщо був);
  • збережені заводське маркування, фабричні ярлики, пломби;
  • товар повністю укомплектований і не пошкоджена упаковка.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості і компенсації транспортних витрат;
  • отримати назад кошти в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж, за вирахуванням транспортних витрат.

Щоб уникнути непорозумінь, ознайомтеся з правилами роботи магазину і завчасно з'ясовуйте всі питання у менеджерів.

 

Для обміну або повернення товару необхідно мати:

  • товар в повній комплектації (в тому числі упаковку - коробку);
  • товарно-транспортна накладна та гарантійний талон виробника (якщо був);
  • якщо товар оплачений переказом коштів на розрахунковий рахунок компанії, потрібно мати квитанцію про переказ коштів.

 

Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються на наступні несправності:

  • природний знос товару або вичерпання ресурсу служби;
  • на знос (проколювання) гуми на колесах вироби;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням, в екстремальних умовах (стрибки, падіння і т.п.), для здачі в прокат або з порушенням правил експлуатації;
  • технічне обслуговування та ремонт здійснювався не фахівцями сервісних центрів офіційних дилерів;
  • установка компонентів і додаткового обладнання, не схваленого виробником, а також неоригінальних запасних частин, які могли привести до несправностей;
  • знебарвлення, схильність до корозії або погіршення зовнішнього вигляду, зниження якості компонентів внаслідок природного зносу і атмосферного впливу;
  • недбале зберігання та / або недбала транспортування товару замовником або третіми особами;
  • розрив швів, тканин.